HTW-1030 T5

 

HTW-1030 T5

Generator set 1050 kVA Kompakt

Powered by: MITSUBISHI
Alternator: STAMFORD

 

Trójfazowe | 50 Hz | Diesel |

 

 

  • Specyfikacje silnika 1.500 r.p.m.
  • Moc znamionowa: 890kW prp ; 980kW standby
  • Producent: MITSUBISHI
  • Model: S12H PTA
  • Typ silnika: 4-suwowy Diesel
  • Typ wtrysku: Bezpośrednia
  • Typ zasysania: Z turbodoładowaniem i późniejszym chłodzeniem
  • Liczba i układ cylindrów: 12-V
  • Średnica i skok: 150 x 175 mm
  • Łączny litraż: 37,11 L
  • Układ chłodzenia: Woda
  • Specyfikacje oleju silnikowego: API CD or CF SAE 30 or SAE 40
  • Współczynnik kompresji: 14,0:1
  • Zużycie paliwa - tryb ESP: 237,11 l/h
  • Zużycie paliwa 100% PRP: 216,75 l/h
  • Zużycie paliwa 75% PRP: 166,78 l/h
  • Zużycie paliwa 50% PRP: 117,52 l/h
  • Zużycie paliwa 25% PRP: 68,61 l/h
  • Zużycie maksymalne oleju przy pełnym obciążeniu: 0,8
  • Łączna objętość oleju wraz z rurkami, filtrami 200 L
  • Łączna objętość czynnika chłodniczego: 244 L
  • Regulator Typ Elektryczne
  • Filtr powietrza Typ Suchy
  • Wewnętrzna średnica rury wydechowej: 212 mm
  • Czujnik temperatury oleju
  • Czujnik poziomu czynnika chłodzącego
  • Kompensator gazu na wylocie
  • Silnik Diesla
  • 4-suwowy
  • Chłodzenie wodą
  • Układ elektryczny 24 V
  • Standardowy filtr powietrza
  • Standardowy filtr paliwa
  • Standardowy filtr oleju
  • Chłodnica z dmuchawą
  • Żarówka ATA
  • Żarówka BPA
  • Regulator elektroniczny
  • Osłona gorących elementów
  • Osłona ruchomych elementów
  • Generator: STAMFORD
  • Model: S6L1D.E4
  • Bieguny: 4
  • Połączenia uzwojeń (standard): Seria gwiazda
  • Mocowanie ramy: S-0 18''
  • Izolacja: Klasa H
  • Obudowa (wg IEC-34-5): IP23
  • Regulator napięcia: A.V.R. (Elektroniczne)
  • Element nośny: Jeden element nośny
  • Złącze: Elastyczny dysk
  • Typ powłoki: Standard (impregnacja próżniowa)
  • - WERSJA Z KONTENEREM.
  • Dźwiękoszczelna izolacja wykonana z wysokiej gęstości wełny skalnej
  • Duża wytrzymałość mechaniczna
  • Niski poziom emisji
  • Drzwi z okienkiem umożliwiającym wgląd na panel sterowania, alarmy i wskaźniki pomiarowe
  • Wzmocnione punkty zaczepu do podnoszenia dźwigiem oraz otwory dla podnośnika widłowego
  • Stalowy tłumik dźwięków -35 db(A) z uchylaną pokrywą na wylocie
  • Zbiornik paliwa wbudowany w podstawę
  • Antywibracyjne tłumiki drgań
  • Stalowa podstawa
  • Ręczna pompa odciągania oleju
  • Solidna konstrukcja do pracy ciągłej lub awaryjnej
  • Okucia ze stali nierdzewnej
  • Wyłączniki bezpieczeństwa
  • Łatwy dostęp do złącza zasilania
  • Wzmocniona podstawa do ciężkiego sprzętu
  • Łatwy dostęp na potrzeby czyszczenia podstawy
  • Blok wyciszający z ochroną antykorozyjną między zespołem generatora a podstawą
  • Łatwy dostęp umożliwiający napełnienie chłodnicy przez dach
  • - UKŁAD ELEKTRYCZNY - KONTENER.
  • Panel sterowania z wyłącznikiem awaryjnym
  • Listwa zasilania
  • Ładowarka akumulatora (standard w automatycznych panelach sterowania)
  • Alternator ładujący akumulator z uziemieniem
  • Akumulatory rozruchowe zainstalowane i podłączone do silnika (wsporniki w zestawie)
  • Złącze do uziemienia instalacji elektrycznej (uziemienie do nabycia odrębnie)
  • Listwa zasilania z ochroną bezpieczeństwa w szafce z przyłączami wyjściowymi (otwarta ochrona termomagnetyczna i alarm)
  • Bezobsługowy i antywybuchowy akumulator
  • Odłącznik akumulatora
  • - UKŁAD WYDECHOWY.
  • Maksymalna temperatura gazów wydechowych: 515 ºC
  • Przepływ gazów wydechowych: 220 m3/min
  • Maksymalne dopuszczalne ciśnienie wsteczne: 600 mm H2o
  • Ciepło ewakuowane przez rurę wydechową: 616,71 KCal/Kwh
  • - WYMAGANA ILOŚĆ POWIETRZA.
  • Przepływ powietrza wlatującego: 4980 m3/h
  • Przepływ powietrza chłodzącego: 30 m3/s
  • Przepływ powietrza przez wentylator alternatora: 1,41 m3/s
  • - UKŁAD ROZRUCHOWY.
  • Moc rozruchowa: 7,5 x 2 kW
  • Moc rozruchowa: 10,2 x 2 CV
  • Zalecany akumulator: 300 Ah
  • Napięcie pomocnicze: 24 Vdc
  • Prąd rozrusznika (szczytowy): 720 A
  • Prąd rozrusznika (nominalny): 380 A
  • - OBWÓD PALIWA
  • Specyfikacja paliwa: Diesel
  • Maksymalne zasysanie pompy: 75 mm Hg
  • Maksymalne podawanie powrotne pompy: 220 mm Hg
  • Zbiornik paliwa: 999 L
  • - WYMIARY.
  • Długość: 6.058 mm
  • Wysokość: 2.896 mm
  • Szerokość: 2.438 mm
  • Maksymalna objętość transportowa: 42,77 m3
  • Ciężar z wypełnioną chłodnicą i miską olejową: 12.000 kg
  • Objętość zbiornika paliwa: 999 L
  • Autonomia: 6 Godziny
  • Poziom ciśnienia akustycznego: 80 ± 2,4 dB(A)@7m
Equipamiento Eléctrico
Resistencia de caldeo T1030 con bomba de circulación
Sistema de Alimentación
Bomba de trasiego eléctrica SC / M6
Bomba de trasiego eléctrica
Cuadro de Bases
CBR25 M5 Socket boxes
CBR25 AS5 Socket boxes
Protecciones
Protección diferencial de 800A hasta 3200A
Opcionales CEx
Telesignal
Kit CAN / LAN
Change over power source unit AC5
Repetitive display: Remote Screen
Alarm Indicator Panel RAM7
Kit CAN / RS-485
Kit CCLAN MODBUS TCP/IP
Kit CCLAN / Profibus
Kit CAN / SNMP
C4CLOUD - 3G/GRPS y GPS
PT100- Expansion Module
Opciones Deepsea
DSE2133: Módulo de expansión de entrada TREMOPAR/RTD
DSE2130: Módulo de expansión de entrada
DSE2157: Módulo de expansión de salida
DSE2548: Módulo Led de Expansión de Salida
DSE2152: Módulo de salidas analógicas
DSE2131: Módulo de entradas digitales/ resistivas
DSE890
Protección Magnetotérmica
Cambio de 4P a 3P para 1600A
Cambio de 4P a 3P para 3200A
Mando Motorizado para magnetotérmico de 1600A
Mando Motorizado para magnetotérmico de 3200A
Deepsea
Cambio de central CEx por DSE7310
Cambio de central CEX por DSE7320

Moc


kVA

1050
 
1125
Prime power  (670 - 2555)
Stand by  (735 - 2816)

kW

840
 
900
Prime power  (536 - 2044)
Stand by  (588 - 2253)
 

Poziom hałasu

 dB
 Odległość (m)

 
 

Wymiary


 
Wymiary
Długość (A)
605,80
Szerokość (B)
243,80
Wysokość (C)
289,60
 

Ciężar


 
Ciężar
Ciężar z napełnioną chłodnicą i miską olejową

12.000
 

Objętość paliwa


 
 
999