HTW-1350 T6

 

HTW-1350 T6

Generator set 1544 kVA Kompakt

Powered by: MITSUBISHI
Alternator: STAMFORD

 

Trójfazowe | 60 Hz | Diesel |

 

 

  • Specyfikacje silnika 1.800 r.p.m.
  • Moc znamionowa: 1290kW prp ; 1420kW standby
  • Producent: MITSUBISHI
  • Model: S12R PTA2
  • Typ silnika: 4-suwowy Diesel
  • Typ wtrysku: Bezpośrednia
  • Typ zasysania: Z turbodoładowaniem i późniejszym chłodzeniem
  • Liczba i układ cylindrów: 12-V
  • Średnica i skok: 170 x 180 mm
  • Łączny litraż: 49,03 L
  • Układ chłodzenia: Woda
  • Specyfikacje oleju silnikowego: API CD or CF SAE 30 or SAE 40
  • Współczynnik kompresji: 13,5:1
  • Zużycie paliwa - tryb ESP: 361,54 l/h
  • Zużycie paliwa 100% PRP: 328,44 l/h
  • Zużycie paliwa 75% PRP: 252,45 l/h
  • Zużycie paliwa 50% PRP: 181,56 l/h
  • Zużycie paliwa 25% PRP: 109,65 l/h
  • Zużycie maksymalne oleju przy pełnym obciążeniu: 0,8
  • Łączna objętość oleju wraz z rurkami, filtrami 180 L
  • Łączna objętość czynnika chłodniczego: 305 L
  • Regulator Typ Elektryczne
  • Filtr powietrza Typ Suchy
  • Wewnętrzna średnica rury wydechowej: 304 mm
  • Czujnik temperatury oleju
  • Czujnik poziomu czynnika chłodzącego
  • Kompensator gazu na wylocie
  • Silnik Diesla
  • 4-suwowy
  • Chłodzenie wodą
  • Układ elektryczny 24 V
  • Standardowy filtr powietrza
  • Standardowy filtr paliwa
  • Standardowy filtr oleju
  • Chłodnica z dmuchawą
  • Żarówka ATA
  • Żarówka BPA
  • Regulator elektroniczny
  • Osłona gorących elementów
  • Osłona ruchomych elementów
  • Generator: STAMFORD
  • Model: HV804R
  • Bieguny: 4
  • Połączenia uzwojeń (standard): Gwiazda
  • Mocowanie ramy: N/A
  • Izolacja: Klasa F
  • Obudowa (wg IEC-34-5): IP23
  • Układ wzbudzający: Samowzbudne, bezszczotkowe
  • Regulator napięcia: A.V.R. (Elektroniczne)
  • Element nośny: Podwójny wał pędny
  • Złącze: Elastyczne złącze
  • Typ powłoki: Standard (impregnacja próżniowa)
  • - WERSJA Z KONTENEREM.
  • Dźwiękoszczelna izolacja wykonana z wysokiej gęstości wełny skalnej
  • Duża wytrzymałość mechaniczna
  • Niski poziom emisji
  • Drzwi z okienkiem umożliwiającym wgląd na panel sterowania, alarmy i wskaźniki pomiarowe
  • Wzmocnione punkty zaczepu do podnoszenia dźwigiem oraz otwory dla podnośnika widłowego
  • Stalowy tłumik dźwięków -35 db(A) z uchylaną pokrywą na wylocie
  • Zbiornik paliwa wbudowany w podstawę
  • Antywibracyjne tłumiki drgań
  • Stalowa podstawa
  • Ręczna pompa odciągania oleju
  • Solidna konstrukcja do pracy ciągłej lub awaryjnej
  • Okucia ze stali nierdzewnej
  • Wyłączniki bezpieczeństwa
  • Łatwy dostęp do złącza zasilania
  • Wzmocniona podstawa do ciężkiego sprzętu
  • Łatwy dostęp na potrzeby czyszczenia podstawy
  • Blok wyciszający z ochroną antykorozyjną między zespołem generatora a podstawą
  • Łatwy dostęp umożliwiający napełnienie chłodnicy przez dach
  • - UKŁAD ELEKTRYCZNY - KONTENER.
  • Panel sterowania z wyłącznikiem awaryjnym
  • Ładowarka akumulatora
  • Odporność na wstępne ogrzewanie
  • Alternator ładujący akumulator z uziemieniem
  • Akumulatory rozruchowe zainstalowane i podłączone do silnika (wsporniki w zestawie)
  • Złącze do uziemienia instalacji elektrycznej (uziemienie do nabycia odrębnie)
  • Bezobsługowy i antywybuchowy akumulator
  • Odłącznik akumulatora
  • Szafka rozdzielcza średniego napięcia z zabezpieczeniem nadprądowym i transformatorami pomiarowymi (Opcja)
  • - UKŁAD WYDECHOWY.
  • Maksymalna temperatura gazów wydechowych: 520 ºC
  • Przepływ gazów wydechowych: 320 m3/min
  • Maksymalne dopuszczalne ciśnienie wsteczne: 600 mm H2o
  • Ciepło ewakuowane przez rurę wydechową: 626,85 KCal/Kwh
  • - WYMAGANA ILOŚĆ POWIETRZA.
  • Przepływ powietrza wlatującego: 7260 m3/h
  • Przepływ powietrza chłodzącego: 30 m3/s
  • Przepływ powietrza przez wentylator alternatora: 3,5 m3/s
  • - UKŁAD ROZRUCHOWY.
  • Moc rozruchowa: 7,5 x 2 kW
  • Moc rozruchowa: 10,2 x 2 CV
  • Zalecany akumulator: 300 Ah
  • Napięcie pomocnicze: 24 Vdc
  • Prąd rozrusznika (szczytowy): 1250 A
  • Prąd rozrusznika (nominalny): 400 A
  • - OBWÓD PALIWA
  • Specyfikacja paliwa: Diesel
  • Maksymalne zasysanie pompy: 75 mm Hg
  • Maksymalne podawanie powrotne pompy: 150 mm Hg
  • Zbiornik paliwa: 2.000 L
  • - WYMIARY.
  • Długość: 12.192 mm
  • Wysokość: 2.896 mm
  • Szerokość: 2.438 mm
  • Maksymalna objętość transportowa: 86,08 m3
  • Ciężar z wypełnioną chłodnicą i miską olejową: 23.615 kg
  • Ciężar bez cieczy: 23.152 kg
  • Objętość zbiornika paliwa: 2.000 L
  • Autonomia: 8 Godziny
  • Poziom ciśnienia akustycznego: 82 ± 2,4 dB(A)@7m
Sistema de Alimentación
Bomba de trasiego eléctrica SC / M6
Bomba de trasiego eléctrica
Cuadro de Bases
CBR25 AS5 Socket boxes
Opciones Deepsea
DSE2133: Módulo de expansión de entrada TREMOPAR/RTD
DSE2130: Módulo de expansión de entrada
DSE2157: Módulo de expansión de salida
DSE2548: Módulo Led de Expansión de Salida
DSE2152: Módulo de salidas analógicas
DSE2131: Módulo de entradas digitales/ resistivas
DSE890
CC2
CC2 30A
CC2 40A
CC2 50A
CC2 63A
CC2 100A
CC2 125A
CC2 160A
Deepsea
Cambio de central CEX por DSE7320

Moc


kVA

1544
 
1698
Prime power  (670 - 2555)
Stand by  (735 - 2816)

kW

1235
 
1358
Prime power  (536 - 2044)
Stand by  (588 - 2253)
 

Poziom hałasu

 dB
 Odległość (m)

 
 

Wymiary


 
Wymiary
Długość (A)
1.219,20
Szerokość (B)
243,80
Wysokość (C)
289,60
 

Ciężar


 
Ciężar
Ciężar z napełnioną chłodnicą i miską olejową

23.615
 

Objętość paliwa


 
 
2.000