HBW-210 T6

 

HBW-210 T6

Generator set 234 kVA Standard statyczne

Powered by: BAUDOUIN
Alternator: MECC ALTE

 

Trójfazowe | 60 Hz | Diesel |

 

 

  • Specyfikacje silnika 1.800 r.p.m.
  • Moc znamionowa: 199,7kW prp ; 221,7kW standby
  • Producent: BAUDOUIN
  • Model: 6M16G200.6
  • Typ silnika: 4-suwowy Diesel
  • Typ wtrysku: Bezpośrednia
  • Typ zasysania: Z turbodoładowaniem i późniejszym chłodzeniem
  • Liczba i układ cylindrów: 6-L
  • Średnica i skok: 126 x 130 mm
  • Łączny litraż: 9,726 L
  • Układ chłodzenia: Ciecz (woda + 50% glikol)
  • Specyfikacje oleju silnikowego: API CF4, SAE 15W40
  • Współczynnik kompresji: 17:1
  • Zużycie paliwa - tryb ESP: 56,5 l/h
  • Zużycie paliwa 100% PRP: 51,2 l/h
  • Zużycie paliwa 75% PRP: 38,5 l/h
  • Zużycie paliwa 50% PRP: 26,8 l/h
  • Zużycie paliwa 25% PRP: 15,6 l/h
  • Zużycie maksymalne oleju przy pełnym obciążeniu: 0,2% zużycia paliwa
  • Łączna objętość oleju wraz z rurkami, filtrami 30 L
  • Łączna objętość czynnika chłodniczego: 44 L
  • Regulator Typ Elektryczne
  • Filtr powietrza Typ Suchy
  • Wewnętrzna średnica rury wydechowej: 100 mm
  • Silnik Diesla
  • 4-suwowy
  • Chłodzenie wodą
  • Układ elektryczny 12 V
  • Układ elektryczny 24 V
  • Filtr dekantujący (poziom niewidoczny)
  • Filtr suchego powietrza
  • Chłodnica z dmuchawą
  • Żarówka ATA
  • Żarówka BPA
  • Regulator elektroniczny
  • Osłona gorących elementów
  • Osłona ruchomych elementów
  • Czujnik poziomu wody chłodnica (Opcja)
  • Generator: MECC ALTE
  • Model: ECO38 2S/4 A
  • Bieguny: 4
  • Połączenia uzwojeń (standard): Seria gwiazda
  • Mocowanie ramy: S-1 14"
  • Izolacja: Klasa H
  • Obudowa (wg IEC-34-5): IP23
  • Układ wzbudzający: Samowzbudne, bezszczotkowe
  • Regulator napięcia: A.V.R. (Elektroniczne)
  • Element nośny: Jeden element nośny
  • Złącze: Elastyczny dysk
  • Typ powłoki: Standard (impregnacja próżniowa)
  • - WERSJA WYCISZONA.
  • Stalowa podstawa montażowa
  • Antywibracyjny amortyzator
  • Podstawa z wbudowanym zbiornikiem paliwa
  • Miernik poziomu paliwa
  • Przycisk wyłączenia awaryjnego
  • Obudowa wykonana z wysokiej jakości blachy stalowej
  • Wysoka wytrzymałość mechaniczna
  • Niski poziom hałasu
  • Wyciszenie za pomocą izolacji wysokiej gęstości wełny skalnej
  • Proszkowa powłoka epoksy-poliestrowa
  • Pełny dostęp na potrzeby konserwacji (woda, olej i filtry bez konieczności zdejmowania maski)
  • Wzmocnione ucha do podnoszenia dźwigiem
  • Wodoszczelna podstawa (działa jak podwójna bariera zatrzymująca ciecze)
  • Zatyczka spustu zbiornika paliwa
  • Zatyczka spustu podstawy
  • Podstawa przystosowana do przyszłej instalacji zestawu mobilnego
  • Stalowy tłumik dźwięków -35 db(A)
  • Zestaw do odciągania oleju z miski olejowej
  • Uniwersalność umożliwiająca montaż podstawy o dużej pojemności z metalowym zbiornikiem paliwa
  • Stopień ochrony IP zgodnie z ISO 8528-13:2016
  • 3-drogowy zawór wlewu paliwa (dostępny w wersji 1/2" i 3/8") (Opcja)
  • Pompa przepompowująca paliwo (Opcja)
  • - UKŁAD ELEKTRYCZNY.
  • Elektryczny panel sterowania z urządzeniami pomiarowymi i wyświetlaczem (wedle potrzeb i konfiguracji)
  • Odłącznik akumulatora
  • Regulowana (czas i czułość) ochrona przed prądem upływowym w standardzie M5 i AS5 z ochroną magnetotermiczną
  • Ładowarka akumulatora (standard w zespołach generatora z automatycznym panelem sterowania)
  • Rezystor grzejny (standard w zespołach z automatycznym panelem sterowania)
  • Alternator ładowarki akumulatora z uziemieniem
  • Akumulator rozruchowy zainstalowany (okablowanie i wspornik w zestawie)
  • Złącze do uziemienia instalacji elektrycznej (uziemienie do nabycia odrębnie)
  • - UKŁAD WYDECHOWY.
  • Maksymalna temperatura gazów wydechowych: 600 ºC
  • Przepływ gazów wydechowych: 48 m3/min
  • Maksymalne dopuszczalne ciśnienie wsteczne: 60 mbar
  • Średnica zewnętrzna kołnierza wydechowego: 140 mm
  • - WYMAGANA ILOŚĆ POWIETRZA.
  • Przepływ powietrza wlatującego: 1110 m3/h
  • Przepływ powietrza chłodzącego: 8,02 m3/s
  • Przepływ powietrza przez wentylator alternatora: 0,65 m3/s
  • - UKŁAD ROZRUCHOWY.
  • Moc rozruchowa: 8,5 kW
  • Moc rozruchowa: 11,56 CV
  • Napięcie pomocnicze: 24 Vdc
  • - OBWÓD PALIWA
  • Specyfikacja paliwa: Diesel
  • Maksymalne zasysanie pompy: 375 mm Hg
  • Maksymalne podawanie powrotne pompy: 375 mm Hg
  • Zbiornik paliwa: 449 L
  • - WYMIARY.
  • Długość: 4.892 mm
  • Wysokość: 2.673 mm
  • Szerokość: 2.050 mm
  • Maksymalna objętość transportowa: 26,81 m3
  • Ciężar z wypełnioną chłodnicą i miską olejową: 3.414 kg
  • Objętość zbiornika paliwa: 449 L
  • Autonomia: 12 Godziny
  • Poziom ciśnienia akustycznego: 68 ± 2,4 dB(A)@7m
Sistema de Alimentación
Bomba de trasiego eléctrica SC / M6
Bomba de trasiego eléctrica
Opcionales CEx
Telesignal
Kit CAN / LAN
Change over power source unit AC5
Repetitive display: Remote Screen
Alarm Indicator Panel RAM7
Kit CAN / RS-485
Kit CCLAN MODBUS TCP/IP
Kit CCLAN / Profibus
Kit CAN / SNMP
C4CLOUD - 3G/GRPS y GPS
PT100- Expansion Module
CC2
CC2 250A
CC2 400A
CC2 630A
CC2 800A
Protección Magnetotérmica
Cambio de 3P a 4P para 250A
Cambio de 3P a 4P para 400A
Cambio de 3P a 4P para 630A
Mando Motorizado para magnetotérmico de 250A
Mando Motorizado para magnetotérmico de 400A
Mando Motorizado para magnetotérmico de 630A
Deepsea
Cambio de central CEx por DSE7310
Cambio de central CEX por DSE7320

Moc


kVA

234
 
259
Prime power  (119 - 1397)
Stand by  (130 - 1539)

kW

187
 
208
Prime power  (95 - 1117)
Stand by  (104 - 1232)
 

Poziom hałasu

 dB
 Odległość (m)

 
 

Wymiary


 
Wymiary
Długość (A)
489,20
Szerokość (B)
205
Wysokość (C)
267,30
 

Ciężar


 
Ciężar
Ciężar z napełnioną chłodnicą i miską olejową

3.414
 

Objętość paliwa


 
 
449