HMW-515 T5

 

HMW-515 T5

Generator set 510 kVA Standard statyczne

Powered by: MTU
Alternator: MECC ALTE

 

Trójfazowe | 50 Hz | Diesel | Stage 3A

 

 

  • Specyfikacje silnika 1.500 r.p.m.
  • Moc znamionowa: 433kW prp ; 478kW standby
  • Producent: MTU
  • Model: 10V1600G20F
  • Typ silnika: 4-suwowy Diesel
  • Typ wtrysku: Bezpośrednia
  • Typ zasysania: Z turbodoładowaniem i późniejszym chłodzeniem
  • Liczba i układ cylindrów: 10V
  • Średnica i skok: 122 x 150 mm
  • Łączny litraż: 17,5 L
  • Układ chłodzenia: Czynnik chłodzący
  • Specyfikacje oleju silnikowego: S10 W40
  • Współczynnik kompresji: 17,5
  • Zużycie paliwa - tryb ESP: 117,52 l/h
  • Zużycie paliwa 100% PRP: 108,87 l/h
  • Zużycie paliwa 75% PRP: 86,34 l/h
  • Zużycie paliwa 50% PRP: 60,69 l/h
  • Zużycie paliwa 25% PRP: 31,65 l/h
  • Zużycie maksymalne oleju przy pełnym obciążeniu: 0,5% zużycia paliwa
  • Łączna objętość oleju wraz z rurkami, filtrami 60,5 L
  • Łączna objętość czynnika chłodniczego: 94 L
  • Regulator Typ Elektryczne
  • Filtr powietrza Typ Suchy
  • Wewnętrzna średnica rury wydechowej: 106 mm
  • Silnik Diesla
  • 4-suwowy
  • Układ elektryczny 24 V
  • Filtr dekantujący (poziom widoczny)
  • Filtr suchego powietrza
  • Chłodnica z dmuchawą
  • Czujnik poziomu wody chłodnica
  • Żarówka ATA
  • Żarówka BPA
  • Regulator elektroniczny
  • Osłona gorących elementów
  • Osłona ruchomych elementów
  • - GENERATOR.
  • Bieguny: 4
  • Połączenia uzwojeń (standard): Gwiazda - równoległa
  • Mocowanie ramy: S-1 14"
  • Izolacja: Klasa H
  • Obudowa (wg IEC-34-5): IP23
  • Układ wzbudzający: Samowzbudne, bezszczotkowe
  • Regulator napięcia: A.V.R. (Elektroniczne)
  • Element nośny: Jeden element nośny
  • Złącze: Elastyczny dysk
  • Typ powłoki: Standard (impregnacja próżniowa)
  • - WERSJA WYCISZONA.
  • Stalowa podstawa montażowa
  • Antywibracyjny amortyzator
  • Podstawa z wbudowanym zbiornikiem paliwa
  • Miernik poziomu paliwa
  • Przycisk wyłączenia awaryjnego
  • Obudowa wykonana z wysokiej jakości blachy stalowej
  • Wysoka wytrzymałość mechaniczna
  • Niski poziom hałasu
  • Wyciszenie za pomocą izolacji wysokiej gęstości wełny skalnej
  • Proszkowa powłoka epoksy-poliestrowa
  • Pełny dostęp na potrzeby konserwacji (woda, olej i filtry bez konieczności zdejmowania maski)
  • Wzmocnione ucha do podnoszenia dźwigiem
  • Wodoszczelna podstawa (działa jak podwójna bariera zatrzymująca ciecze)
  • Zatyczka spustu zbiornika paliwa
  • Zatyczka spustu podstawy
  • Podstawa przystosowana do przyszłej instalacji zestawu mobilnego
  • Stalowy tłumik dźwięków -35 db(A)
  • Zestaw do odciągania oleju z miski olejowej
  • Uniwersalność umożliwiająca montaż podstawy o dużej pojemności z metalowym zbiornikiem paliwa
  • Stopień ochrony IP zgodnie z ISO 8528-13:2016
  • 3-drogowy zawór wlewu paliwa (dostępny w wersji 1/2" i 3/8") (Opcja)
  • Pompa przepompowująca paliwo (Opcja)
  • - UKŁAD ELEKTRYCZNY.
  • Elektryczny panel sterowania z urządzeniami pomiarowymi i wyświetlaczem (wedle potrzeb i konfiguracji)
  • 4-biegunowy wyłącznik automatyczny
  • Odłącznik akumulatora
  • Regulowana (czas i czułość) ochrona przed prądem upływowym w standardzie M5 i AS5 z ochroną magnetotermiczną
  • Ładowarka akumulatora (standard w zespołach generatora z automatycznym panelem sterowania)
  • Rezystor grzejny (standard w zespołach z automatycznym panelem sterowania)
  • Alternator ładowarki akumulatora z uziemieniem
  • Akumulator rozruchowy zainstalowany (okablowanie i wspornik w zestawie)
  • Złącze do uziemienia instalacji elektrycznej (uziemienie do nabycia odrębnie)
  • - UKŁAD WYDECHOWY.
  • Maksymalna temperatura gazów wydechowych: 499 ºC
  • Przepływ gazów wydechowych: 98,4 m3/min
  • Maksymalne dopuszczalne ciśnienie wsteczne: 150 mbar
  • Średnica zewnętrzna kołnierza wydechowego: 160 mm
  • - WYMAGANA ILOŚĆ POWIETRZA.
  • Przepływ powietrza wlatującego: 2160 m3/h
  • Przepływ powietrza chłodzącego: 10,9 m3/s
  • Przepływ powietrza przez wentylator alternatora: 0,9 m3/s
  • - UKŁAD ROZRUCHOWY.
  • Moc rozruchowa: 8 kW
  • Moc rozruchowa: 10,88 CV
  • Zalecany akumulator: 75 x 2 Ah
  • Napięcie pomocnicze: 24 Vdc
  • Prąd rozrusznika (szczytowy): 800 A
  • Prąd rozrusznika (nominalny): 250 A
  • - OBWÓD PALIWA
  • Specyfikacja paliwa: Diesel
  • Zbiornik paliwa: 740 L
  • - WYMIARY.
  • Długość: 5.650 mm
  • Wysokość: 2.720 mm
  • Szerokość: 2.410 mm
  • Maksymalna objętość transportowa: 37,04 m3
  • Ciężar z wypełnioną chłodnicą i miską olejową: 6.412 kg
  • Objętość zbiornika paliwa: 740 L
  • Autonomia: 9 Godziny
  • Poziom ciśnienia akustycznego: 76 ± 2,4 dB(A)@7m
Motor
Oil sump extraction kit 70
Equipamiento Eléctrico
Resistencia de caldeo M555
Sistema de Alimentación
Bomba de trasiego eléctrica SC / M6
Bomba de trasiego eléctrica
Filtro decantador de agua con alarma M515S705 (R)
Cuadro de Bases
CBR25 M5 Socket boxes
CBR25 AS5 Socket boxes
Protecciones
Protección diferencial de 800A hasta 3200A
Opcionales CEx
Telesignal
Kit CAN / LAN
Change over power source unit AC5
Repetitive display: Remote Screen
Alarm Indicator Panel RAM7
Kit CAN / RS-485
Kit CCLAN MODBUS TCP/IP
Kit CCLAN / Profibus
Kit CAN / SNMP
Módulo Gestor de Flotas - C2CLOUD
C2CLOUD - 3G/GRPS y GPS
Kit CAN/LAN HG
PT100- Expansion Module
Opciones Deepsea
DSE2133: Módulo de expansión de entrada TREMOPAR/RTD
DSE2130: Módulo de expansión de entrada
DSE2157: Módulo de expansión de salida
DSE2548: Módulo Led de Expansión de Salida
DSE2152: Módulo de salidas analógicas
DSE2131: Módulo de entradas digitales/ resistivas
DSE890
Protección Magnetotérmica
Cambio de 4P a 3P para 800A
Cambio de 4P a 3P para 1250A
Mando Motorizado para magnetotérmico de 800A
Mando Motorizado para magnetotérmico de 1250A
Deepsea
Cambio de central CEx por DSE7310
Cambio de central CEX por DSE7320

Moc


kVA

510
 
561
Prime power  (457 - 2572)
Stand by  (504 - 2809)

kW

408
 
449
Prime power  (365 - 2058)
Stand by  (403 - 2247)
 

Poziom hałasu

 dB
 Odległość (m)

 
 

Wymiary


 
Wymiary
Długość (A)
565
Szerokość (B)
241
Wysokość (C)
272
 

Ciężar


 
Ciężar
Ciężar z napełnioną chłodnicą i miską olejową

6.412
 

Objętość paliwa


 
 
740